marți, 7 iulie 2015

Un mic articol de dimineață

Termin de citit o carte , un roman și rămân cramponat până la culme de finalul său.Hmm aș fi frut un final fantezist care să mă rupă puțin de realitate timp și spațiu gen:...și ochii mi se învârteau în cap , simțeam cum plutesc ..oare muream sau ?....da un sfârșit crucificat ca și tâlharul de pe cruce.Dar cartea mă surprinde ca de fiecare dată terminându-se ...”am părăsit orașul luminat de frestrele scăldate în soare...” dar plăcut , iar gândul mă duce la viața de dincolo de roman pe care o va trăi personajul .Oare îi va fi mai bine ?...sau își va găsi rostul ? Nu prea știu dar ceea ce știu ...vaporul în care s-a îmbarcat la despărțit poate definitiv de mine de fantezia literară de orașul în care și-a scăldat sufletul ...și totuși va trăi ..asta Da speranță...

August. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu