duminică, 16 august 2015

...gând prăfuit..

Aroma de cafea, aroma cărților citite cu nestăpânire și privirea fantezistă a Gânditorului de la Hamangia  îmi dă un confort extraordinar, deschide o lume neobișnuită o lume târzie unde ceasul ticăie parcă degeaba ,imortalizat bietul se pierde în bezna necunoștinței.Scrierile lui Lewis și Barth mă provoacă, mă înfășoară și deschide orizontul cunoașterii, cel despre care îl voi numi suprarațiune....mă compleșește fantezia literelor așezate metodic în mintea răvășită de vântul literar, acolo mă găsesc micul cititor însetat, scăldat în oceanul cunoașterii, înnecat în marea fanteziei a lumilor necunoscute.Sunt un pribeag, un obosit,o pierdere a vremii actuale dar un câștig al clasicului Barthian.Uimit mai sorb câte o înghițitură de cafea ..e pe terminate, mă las cuprins și prăduit de universul lor al cărților strivite în biblioteca universală.

August.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu